
ügyfélszolgálati munkatársat keresünk!
Lendületes, innovatív és ügyfélközpontú vagy? Csatlakozz hozzánk Ügyfélszolgálati munkatársként!
Szereted a pörgést, és úgy érzed, a kommunikáció a te szupererőd? Szívesen lennél a cégünk arca és hangja, aki az ügyfelek elégedettségét nap mint nap biztosítja? Akkor nálunk a helyed!
Amiért Téged keresünk:
- kiváló kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezel;
- ügyfélorientált gondolkodásmód jellemez;
- szereted a kihívásokat, és rugalmasan kezeled a változásokat;
- magabiztosan kezeled a számítógépet és könnyen tanulsz új rendszereket;
- dolgoztál már 2-3 évet távközlési területen.
Feladataid lesznek:
- ügyfeleink kérdéseinek gyors, pontos és udvarias kezelése telefonon, e-mailben vagy személyesen;
- a beérkező panaszok megoldása kreatívan és empatikusan;
- az ügyféligények nyomon követése és dokumentálása belső rendszereinkben;
- szoros együttműködés a cég különböző osztályaival az ügyfélélmény javítása érdekében;
- meghatározott időközönként szombati ügyelet.
Amit kínálunk:
- stabil, hosszú távú munkahely egy elismert cégnél;
- modern munkakörnyezet és inspiráló csapat;
- folyamatos fejlődési lehetőségek;
- vidám, támogató munkaközösség, ahol számít a véleményed;
- 300.000 Ft nettó fizetés és év végi bónusz.
Hogyan jelentkezz?
Ha magadra ismertél, ne habozz! Küldd el önéletrajzod a karrier@giganet.hu címre, vagy jelentkezz a „Jelentkezem” gombra kattintva.
Légy te az, aki mosolyt csal az ügyfelek arcára és hozzájárul sikereinkhez! Várjuk jelentkezésedet!
Az álláspályázat elbírálásához kérjük, hogy az önéletrajz mellé csatold szakmai tapasztalataid részletes bemutatását és egy motivációs levelet is, amelyben leírod, miért szeretnél csatlakozni hozzánk, és milyen készségekkel tudnád támogatni csapatunkat.
A hiányos jelentkezéseket sajnos nem tudjuk figyelembe venni. Köszönjük a megértést, és várjuk pályázatodat!