Az IP alközpontok kulcsfontosságú hang alapú kommunikációs funkciókat kínálnak, amelyek a vállalatok napi működéséhez szükségesek. Ilyen funkció lehet:
- a mellékállomás tárcsázása
- munkaóra alapú hívás útvonal konfiguráció
- várólisták kezelése
- telefonkönyv
- tartás zene
- konferenciahívás
- telephelyek közötti díjmentes kommunikáció
- call center megoldások
- hívás statisztikák stb.
Ezek a funkciók hatékonyabb kommunikációt tesznek lehetővé a vállalat és ügyfelei között, valamint a munkatársak között egyaránt. A lakossági telefonvonalak és mobiltelefon-szolgáltatások nem képesek ezeket a szolgáltatásokat lefedni, ezért van szükség a nagyobb lehetőségeket rejtő IP telefon alközpontok alkalmazására.
Kinek ajánljuk?
Kis- és középvállalkozások, nagyvállalatok és közintézmények részére, ahol
- telefonos ügyfélszolgálatot tartanak fent,
- több telephelyen működnek,
- nagy mennyiségű vezetékes telefont üzemeltetnek,
- gyakori a távmunka,
- egyedi igények jelentkeznek a hívásirányok konfigurációjában,
- igény van a számítógépes rendszerekkel történő integrációra.
Szakértő munkatársaink által cégünk teljes körű IP alközpont bevezetési szolgáltatást nyújt, ami a szoftverek és hardverek konfigurációja mellett igény szerint magában foglalhatja a telefon fővonalak és szükséges adatkapcsolatok biztosítását, hardver eszközök szerverteremben történő elhelyezését, valamint a telephelyi kábelezés kiépítését is, amelyen az telefonrendszer üzemel.
A szolgáltatások díjazása egyedi. Részletes ajánlatunkért adja meg elérhetőségeit, és kollégáink keresni fogját Önt!