Az IP alközpontok kulcsfontosságú hang alapú kommunikációs funkciókat kínálnak, amelyek a vállalatok napi működéséhez szükségesek. Ilyen funkció lehet: 

  • a mellékállomás tárcsázása
  • munkaóra alapú hívás útvonal konfiguráció
  • várólisták kezelése
  • telefonkönyv
  • tartás zene
  • konferenciahívás
  • telephelyek közötti díjmentes kommunikáció
  • call center megoldások
  • hívás statisztikák stb.
ip_telefonkozpont

Ezek a funkciók hatékonyabb kommunikációt tesznek lehetővé a vállalat és ügyfelei között, valamint a munkatársak között egyaránt. A lakossági telefonvonalak és mobiltelefon-szolgáltatások nem képesek ezeket a szolgáltatásokat lefedni, ezért van szükség a nagyobb lehetőségeket rejtő IP telefon alközpontok alkalmazására.

ip_telefonkozpont

Kinek ajánljuk?

Kis- és középvállalkozások, nagyvállalatok és közintézmények részére, ahol

  • telefonos ügyfélszolgálatot tartanak fent,
  • több telephelyen működnek,
  • nagy mennyiségű vezetékes telefont üzemeltetnek,
  • gyakori a távmunka,
  • egyedi igények jelentkeznek a hívásirányok konfigurációjában,
  • igény van a számítógépes rendszerekkel történő integrációra.

Szakértő munkatársaink által cégünk teljes körű IP alközpont bevezetési szolgáltatást nyújt, ami a szoftverek és hardverek konfigurációja mellett igény szerint magában foglalhatja a telefon fővonalak és szükséges adatkapcsolatok biztosítását, hardver eszközök szerverteremben történő elhelyezését, valamint a telephelyi kábelezés kiépítését is, amelyen az telefonrendszer üzemel.

A szolgáltatások díjazása egyedi. Részletes ajánlatunkért adja meg elérhetőségeit, és kollégáink keresni fogját Önt!